Uitzonderlijke klantbeleving begint bij de directie. Als u doet wat u altijd deed, krijgt u helaas niet langer wat u altijd kreeg..

Waarom werken uw medewerkers bij u en waarom kopen uw klanten bij u?

Dit zijn de twee belangrijkste vragen die u zich kunt stellen, waarbij het antwoord doorslaggevend is voor het beoordelen of uw organisatie klaar is voor de toekomst. Uw zakelijke omgeving verandert in snel tempo en de aantrekkingskracht en beleving van uw organisatie bepalen grotendeels of uw organisatie in 2025 nog bestaat.

Is uw organisatie er een waar mensen bij willen horen? Trots op zijn, over vertellen en daadwerkelijk aanbevelen?

Quick scan

Aan de hand van onze quick scan wordt direct duidelijk hoe u ervoor staat voor wat betreft uw in- en externe klantgerichtheid. 
Wat zijn bijvoorbeeld sterke punten in de ogen van uw medewerkers en hoe kijken uw klanten hiernaar?
Waar laat u kansen liggen of presteert u onvoldoende? Zijn dit wezenlijke, belangrijke punten of misschien juist punten waarop u zich minder hoeft te concentreren. En hoe wordt uw bedrijfscultuur ervaren?
Verandering begint bij bewustwording en het maken van de juiste strategische keuzes door het senior management. Deze Masterclass begeleidt u hierbij en helpt u vorm te geven aan uw transformatie naar een extreem klantgerichte organisatie.

Deze Masterclass

bestaat uit 2 dagen en geeft u de volgende take-aways:

Op basis van de quickscan heeft u bepaald wat de strategie wordt die u focus geeft
U bepaalt vanuit de CJ (touch points) de Focus points voor uw organisatie waar u zich op richt en waarmee u het verschil maakt
U heeft uw klantgerichtheid afgezet tegen die van de absolute wereldtop en uw belangrijkste concurrenten
U heeft inzichtelijk hoe u uw medewerker engagement en happiness verhoogt (HR 2.0)
Uw customer journey is gezamenlijk in beeld gebracht
U heeft een customer excellence stappenplan opgesteld, met concrete stappen voor iedere laag van de organisatie

Pin It on Pinterest

Share This