Leiders ontwikkelen ruimte voor medewerkers om een uitzonderlijke klantbeleving te bieden.

Sturen op extreme klantgerichtheid

Een uitzonderlijke klantbeleving kan pas ontstaan wanneer u klantbeleving tot topprioriteit maakt. Ofwel, als uw organisatie de klant werkelijk centraal stelt.

Klanten hebben een keuze, medewerkers ook. Bedrijven die hoog op de ranglijst staan van meest klantvriendelijke bedrijven, scoren vrijwel altijd ook hoog op de ranglijst van beste werkgever. Deze werknemers zijn trots op het bedrijf waarvoor ze werken en voelen zich gehoord door het management.

Ze voelen zich verbonden met de organisatie.
En wie weten beter wat er leeft onder uw klanten dan uw medewerkers die dagelijks met ze in contact staan? Betrekken dus die medewerkers!

Van u als manager vraagt dit leiderschap dat mensen inspireert en uitnodigt. Het vraagt van u dat u kiest, coacht en bijstuurt.

Management training: Sturen op extreme klantgerichtheid

De tweedaagse training helpt u deze rol tot in finesse uit te voeren en geeft u de volgende take aways:

N
U weet klantbeleving en medewerkersbeleving te integreren tot een win-win methode
U weet hoe u HR-management kunt inzetten om extreme klantgerichtheid te stimuleren
U beschikt over alle kennis om een succesvol klantgericht team samen te stellen en/of op te bouwen
U heeft scherp in beeld hoe u extreme klantgerichtheid kunt monitoren, evalueren en verbeteren
&
U bent in staat om een team in de gewenste richting te leiden en hiervoor commitment te krijgen
i
U beschikt over een concreet actieplan om direct aan de slag te kunnen.

Pin It on Pinterest

Share This